Door selena Sercan.
VHC Jongens wil de horeca, bedrijfsrestaurants, instellingen en andere grootverbruikers zo optimaal mogelijk ontzorgen, ondersteunen en inspireren om het beste uit hun bedrijf en medewerkers te halen.
Als totaalleverancier kunnen we elk type horecaonderneming beleveren. Van snackbar tot sterrenrestaurant en alles daar tussenin en omheen. Klanten kiezen voor ons vanwege het totaalaanbod. En blijven ons trouw vanwege onze brede service, maatwerk, bestelgemak en persoonlijke aandacht. Niets is ons te veel om het inkoopproces van onze klanten te verbeteren en daarmee de kwaliteit, uitstraling en winstgevendheid van hun horecabedrijf. Dit dragen we uit met ons nieuwe motto: ‘Alles voor een slimme zaak.’
Gijs van Ballegooien, accountmanager Horeca
Ik werk voor VHC Jongens, gevestigd in Oostzaan. Ik ben bij dit bedrijf terechtgekomen nadat Vijzelaar Horeca Totaal, waar ik voorheen werkte, in april 2017 werd overgenomen door VHC Jongens.
Leverancier van kennis
Wij zien het delen van kennis, opleiden, bijscholen, inspireren en ondersteunen van klanten en hun personeel als een essentiële service. We adviseren horecaondernemers op verschillende gebieden, zoals lokale marktontwikkelingen, nieuwe foodtrends, succesvolle horecaformules, assortimentskeuzes, prijsbeleid, en tijdbesparende gemaksproducten. Ook helpen we bij het samenstellen van menu- en wijnkaarten.
Daarnaast hebben we een eigen Training & Experience Center, waar horecaondernemers en hun personeel terecht kunnen voor trainingen, workshops, de officiële Lavazza barista-opleiding, inspiratiesessies met nieuwe gerechten en SHV-erkende opleidingen. Een must om succesvol te blijven en personeel aan je zaak te binden.
Persoonlijke aandacht
Onze klanten hebben altijd direct contact met hun vaste accountmanager, die fungeert als sparringpartner. Door de klant en zijn bedrijf goed te leren kennen, kunnen we meedenken en slimme oplossingen bieden. Een voorbeeld hiervan is het vinden van een alternatief voor de plastic ‘take away’-bakjes, waar sinds kort statiegeld op zit.
Duurzaam ondernemen
Duurzaamheid heeft een hoge prioriteit in onze eigen bedrijfsprocessen. Vanwege milieu en klimaat, maar ook omdat het aanzienlijke kostenbesparingen oplevert. Al onze bedrijfsgebouwen zijn uitgerust met ledverlichting en er zijn al duizenden zonnepanelen geïnstalleerd. We investeren fors in de modernste, CO2-neutrale koel- en vriesinstallaties, dringen papierverbruik terug door online automatisering, en elektrificeren in rap tempo ons wagenpark.
Businessclub Aalsmeer
Wij zijn lid van de Businessclub Aalsmeer omdat ik, toen ik nog werkzaam was bij Vijzelaar Horeca, regelmatig bij FC Aalsmeer over de vloer kwam. Ondanks dat wij een regionale verdeling van accountmanagers hebben gemaakt, ben ik altijd de contactpersoon gebleven voor FC Aalsmeer vanwege de goede band die we hebben opgebouwd.
VHC Jongens is ook sponsor van Ajax en steunt daarnaast vele lokale initiatieven. We vinden het belangrijk dat de jeugd zich goed ontwikkelt, waarbij sport en gezondheid essentiële onderdelen zijn. Toen ons werd gevraagd om lid te worden van de Businessclub van FC Aalsmeer, zagen we direct de toegevoegde waarde ervan. We geloven dat het lidmaatschap van de Businessclub ons zal helpen onze ambities te realiseren en ons in contact zal brengen met andere gelijkgestemde leden.
Gegevens VHC Jongens:
VHC Jongens BV
Ambacht 3, 1511 JZ, Oostzaan
075 684 30 55
www.vhcjongensbv.nl