Triple A Service – Advies & Management met hands-on mentaliteit

Auke Anema, founder- oprichter.

Auke is in de jaren 70 geboren en woont al zijn hele leven in Aalsmeer. Hij begon zijn carrière op de bloemenveiling in Aalsmeer, destijds nog VBA. Via verschillende banen binnen de sector is Auke bij Zurel in de ICT terechtgekomen. Dit was de eerste stap in wat later zal uitgroeien tot wat hij vandaag de dag doet: “Dienstverlening in de breedste zin van het woord”.      

Na Zurel heeft Auke bij verschillende organisaties zijn carrière voortgezet. Waaronder SDU Uitgevers in Den Haag in de rol van systeembeheerder. Bij het HEMA-hoofdkantoor als Teamleider ICT & Project Manager en bij groente en fruit importeur Levarth in Costa Rica als Logistiek Manager. Na Levarth is Auke bij KPMG als Change Coördinator gaan werken om uiteindelijk bij Gavita (het huidige Hawthorne) complexe ontwikkel projecten te managen, in de rol van Manager Engineering.

In Oktober 2023 was voor Auke het moment aangebroken om deze stap te zetten en voor zichzelf te beginnen.

Wat doet triple A Service?

Gedurende zijn carrière in loondienst is bij Auke altijd de prikkel geweest om als zelfstandige alle kennis en kunde opgedaan bij de verschillende organisaties in te zetten voor bedrijven die daar op dat moment behoefte aan hebben. Een en ander in de vorm van advies of tijdelijk management. Triple A service begeleid organisaties en of directies naar andere inzichten. Deze inzichten worden besproken en kunnen dienen als procesoptimalisatie. Voor verschillende organisaties heeft Auke gewerkt aan het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen. Door die inzichten is het duidelijk geworden waar te optimaliseren, wat resulteerde in een hogere efficiëntie. 

“Ik ben onderscheidend door mijn brede kennis en ruime ervaring. Hierdoor kan ik als geen ander als sparringpartner binnen een organisatie fungeren en door mijn laagdrempeligheid praat ik en schakel ik makkelijk met de diverse lagen binnen een organisatie. Mijn kennis is opgedaan in de praktijk en niet alleen uit het boekje”. Daar prikken ze bij organisaties feilloos doorheen als dat niet zo zou zijn, aldus Auke.

                Uitdaging en lidmaatschap Businessclub FC Aalsmeer.

Mijn uitdaging en tevens mijn sterkte is, dat ik altijd sta voor heldere communicatie en een frisse blik, waarbij ik opdrachtgevers en stakeholders meeneem om gezamenlijk de doelen te bereiken. Deze aanpak spreken we van de voren duidelijk af bij het aangaan van de interim opdracht.

Ik ben lid geworden van de Businessclub omdat ik als echte Aalsmeerder sport en in het bijzonder FC Aalsmeer een warm hart toe draag. De Businessclub met haar focus om FC Aalsmeer te steunen en naar een hoger niveau te brengen vind ik een hele mooie ambitie. Daarnaast heeft de Businessclub met haar grote en diverse leden bestand een verbindende rol tussen lokale ondernemers van Aalsmeer en omstreken. Dit is de doelgroep die voor mijn eigen bedrijf Triple A Service interessant is.

                Mijn motto:  Well done is better than well said!

Auke Anema

info@tripleaservice.nl

06 – 23736555


Ook lid worden van BusinessClub FC Aalsmeer? Meld je hier aan. Houd tevens onze LinkedIn-Pagina in de gaten voor het laatste nieuws.


DELEN

Lees ook:

Word ook lid